JANJANLI

MERHABA Takı gunlugume hosgeldiniz. Burada sizlerle yaptigim takılari ve yapim tarzlarini paylasmak icin bulunmaktayim. Umarim benim gibi el isi sevdalilari ile güzel seyler paylasacagiz.

21 Temmuz 2005

HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR

Yeni bloğa taşınma işlemlerim devam ediyor.Bu akşam hepinize o tarafa aktardım.
yavaş yavaş tasarımını yapmaya çalışıyorum.Sevgili burcu yorum yazamama olayından bahsetmiş. yorum şu şekil yazılıyor.
yorum yaz kısmı tıklanır
kimden kısmı tıklanır ve isminiz yazılır
mesaj kısmına yorum yazılır
hemen altta doğrulama kodu var bu girilir ve yorum gönderilir.

hepinize sevgiler sunuyorum.

5 Comments:

At 2/03/2007, Anonymous Adsız said...

What a great site »

 
At 3/06/2007, Anonymous Adsız said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! lifted isuzu rodeo http://www.free-maps-for-wedding-invitations.info/credit-report.html mitsubishi vcr manual plastic surgeons at northwestern university in chicago 1995 bmw 525i for sale

 
At 3/17/2007, Anonymous Adsız said...

That's a great story. Waiting for more. here

 
At 9/04/2014, Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

 
At 10/05/2014, Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makineleri
döner makinaları
elektrikli çay kazanı
mutfak
remta
çay makineleri
remtamutfak.net
Döner ocakları
elektrikli çay kazanı
sanayi tipi çay otomatı
sanayi tipi tost makinaları
pleyt ızgara
endüstriyel mutfak
hd film izle
hd film izle
cerciko.com

 

Yorum Gönder

<< Home