JANJANLI

MERHABA Takı gunlugume hosgeldiniz. Burada sizlerle yaptigim takılari ve yapim tarzlarini paylasmak icin bulunmaktayim. Umarim benim gibi el isi sevdalilari ile güzel seyler paylasacagiz.

22 Temmuz 2005

GÜNE KÖTÜ BAŞLADIM:(((

EVET ARKADAŞLAR BUGÜN GÜNE SIFIR MORALLE BAŞLADIM...
DÜN İŞTEN ÇIKIP EVE GELDİĞİMDE BABAMIN ANİDEN RAHATSIZLANMASI VE ACİLEN HASTANEYE KALDIRILMASI SONUCU MORALİM SIFIR.YÜCE RABBİM İHŞALLAH EN KISA ZAMANDA SİFA VERİR VE SAĞLIĞINA KAVUŞUR.
YENİ BLOGUMA ZİYARETLERİNİZ İÇİNDE TEŞŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZE....
SEVGİLER

25 Comments:

At 7/22/2005, Blogger yemekvebiz said...

ozlemcim, gecmis olsun,
allah acil sifa versin,
tam cuma vakti su an burada dua edecegim sizler icin,
sevgilerimle

zeynep

 
At 7/22/2005, Blogger manolya said...

Geçmis olsun Özlem. Insallah en kisa zamanda iyilesir.
Sevgiler

 
At 7/22/2005, Blogger Serra said...

Allah acil sifalar versin. Insallah cabucak iyilesir.

 
At 7/22/2005, Blogger nsevil said...

geçmiş olsun.inşallah ciddi bir durum değildir.Allah şifa versin.

 
At 7/23/2005, Blogger NALAN KAPLAN said...

Özlemcim çok geçmiş olsun,inşallah çok ciddi bir rahatsızlık yoktur

ALLAH ACİL ŞİFA VERSİN !

 
At 7/23/2005, Blogger tuhfe said...

ÖZLEM OKUYUNCA ÇOK ÜZÜLDÜM ALLAHTAN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM, DUALARIMIZ VE YÜREĞİMİZLE YANINIZDAYIZ.

 
At 7/23/2005, Anonymous munev said...

Geçmiş olsun Özlem Allah acil şifalar versin dualarımız senınle..

 
At 7/23/2005, Blogger BirBen said...

geçmiş olsun özlem Allah acil şifalar versin umarım ciddi bir problem yoktur..

 
At 7/23/2005, Blogger İncik Boncuk said...

Geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda iyi haberlerini de alırsın.

Nurdan

 
At 7/23/2005, Blogger Minik Patikler said...

Allah acil sifalar versin...

 
At 7/23/2005, Blogger fethiye (acemice) said...

sevgili özlem babana geçmiş olsun dileklerimi ilet lütfen...
sevgiler..

 
At 7/23/2005, Blogger Emel said...

Çok çok geçmiş olsun. En kısa zamanda iyi haberlerini bekliyoruz.

 
At 7/25/2005, Blogger Meral said...

Merhaba Özlem. Babnızın hastalandığı yazısını bugün okudum. İnşallah daha iyidir babanız.
Geçmiş olsun

 
At 7/25/2005, Blogger c_elci said...

ÖZLEMCİM ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM BABANA BUGÜN OKUDUM YAZINI
UMARIM EN KISA ZAMANDA İYİLEŞİR MORALİNİ YÜKSEK TUT GEÇMİŞ OLSUN

 
At 7/25/2005, Blogger saadet said...

özlem baban iyileşmiştir inşallah. kusura bakma yeni bloguna baktığım için burdaki yazıyı ancak bugün farkettim. acil şifalar...

 
At 7/26/2005, Blogger JANJANLI said...

babam bugün taburcu oldu arkadaşlar

 
At 7/29/2005, Blogger Nilüfer said...

Geçmiş olsun Özlem .Baban inşallah iyidir şu an.Eve yeni döndüğüm için ancak bloglara bakmaya başladım.

 
At 7/31/2005, Blogger Burcu said...

Geçmiş olsun canım. Allah acil şifalar versin.

 
At 8/04/2005, Anonymous Adsız said...

Özlem,

Kusuruma bakma izindeydim ve yeni döndüm babanın rahatsızlığını öğrenince çok üzüldüm ama neyseki hastaneden taburcu edilmiş umarım ciddi bir sorunu yoktur Allah acil şifalar versin ve bir daha göstermesin.

Nilüfer Külekçi

 
At 8/05/2005, Blogger semra said...

Geçmiş olsun. İnşallah önemli bir rahatsızlığı yoktur. Babanıza acil şifalar dilerim.

 
At 11/05/2005, Blogger yemekvebiz said...

Özlem cim gec kalmısm ama su sıralar fazla dolasamıyorum. Cok gecmiş olsun babacıgına. Acil sifalar dilerim canım, en kısa zamanda saglıkla inşallah....

Sevgilerimle
Figen

 
At 1/23/2006, Blogger FuLKs said...

gecmiş olsun :(

 
At 2/05/2007, Anonymous Adsız said...

Very cool design! Useful information. Go on! » »

 
At 9/04/2014, Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

 
At 10/05/2014, Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makineleri
döner makinaları
elektrikli çay kazanı
mutfak
remta
çay makineleri
remtamutfak.net
Döner ocakları
elektrikli çay kazanı
sanayi tipi çay otomatı
sanayi tipi tost makinaları
pleyt ızgara
endüstriyel mutfak
hd film izle
hd film izle
cerciko.com

 

Yorum Gönder

<< Home